Pechado por vacacións

1086478108_c372d4f8db_oCafé Barbantia. Despois de case cinco anos inin-terrompidos, o Café Barban-tia precisa do mes de agosto para lle dar descanso ao persoal. Volveremos en setembro. Desculpen as molestias.

6 comentarios en “Pechado por vacacións

  1. Magdalena: Para tí, mi deseo sincero de un agradable y feliz mes de agosto. Los rayos uva, en mí… en los dos últimos años, ya han hecho “mella”. Quisiera quedarme con la uva de racimo, (es más llenita) ya que la otra está demasiado “pasada”, a lo que arrugas se refiere. Pero sabes también, que mi sentido del humor, no me deja verlo así; por eso cuando tengo que mirarme al espejo, (maravilloso invento) últimamente procuro hacerlo cuanto más alejada mejor, ya que nuestra apariencia, varía en función de la distancia. Me río. Un besiño.

  2. Queridos literatos: Mi intención también era vacacionar en agosto, pero como ando a la “pata coja”…no puedo moverve a ningún lado; pero ello no me impide desear, a todo el personal del Café Barbantia, un estupendo lugar de descanso. Qué disfrutéis mucho.!!! Un abrazo.

  3. Aproveito para valorar publicamente o gran esforzo de Antón Riveiro Coello
    para manter aberto este café. Ser empresario, camareiro e cliente ao mesmo tempo non debe ser tarefa doada. Por riba, dá boa conversación.
    Feliz verán

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *